Monstercraft
Założony: 2011-08-02 20:40:05
Ostatnia aktywność: 2018-06-14 13:06:17
Postów na forum: 936
97 członków
Oglądany: 27463x
List do CraftServe
m3ridan
- Superbojownik | GG: 7602602
·
przed dinozaurami
Powiem wam że mam dość usług z ich strony każdy kto choć raz miał możliwość korzystania z panelu administracyjnego dostarczanego przez nich wie o czym mówię. Dlatego dziś po dwóch dniach prób wejścia na panel administracyjny po prostu nie wytrzymałem i wysmażyłem do nich list. A oto jego treść.
"Witam jestem adniminstratorem serwera hostowanego dzięki wam, jednak od dwóch dni nie działa mi panel administracyjny sytuacja jest o tyle denerwująca ze przez ten czas nie mogłem dodać nowych graczy którzy dokonali już przelewu na konto craftserve. Serwer działa na White-List.
Jestem ostatnio wysoce niezadowolony z waszych usług. Panel administracyjny chodzi tragicznie jeśli w ogóle chodzi. Lub wiesza się przy zapisie ustawień.
Saldo naszego konta wynosi obecnie 109 złotych z 55 potrzebnych na następny miesiąc a mimo to nie można z serwera korzystać w pełni, pomijam już fakt że nie pozwalacie na modyfikację oprogramowania serwera.
Obawiam się że jeśli ta sytuacja będzie się dalej powtarzała, mam na myśli bardzo kiepskie usługi połączone z wysoką awaryjnością oraz brakiem możliwości pełnej personalizacji serwera, będziemy zmuszeni zmienić dostawcę.
Z poważaniem klub MonsterCraft i 72 pełnoletnich w większości pracujących użytkowników waszych wątpliwej jakości usług.
server: s32.csrv.pl:13892"
Mam nadzieję że wszyscy się ze mną zgadzają.
"Witam jestem adniminstratorem serwera hostowanego dzięki wam, jednak od dwóch dni nie działa mi panel administracyjny sytuacja jest o tyle denerwująca ze przez ten czas nie mogłem dodać nowych graczy którzy dokonali już przelewu na konto craftserve. Serwer działa na White-List.
Jestem ostatnio wysoce niezadowolony z waszych usług. Panel administracyjny chodzi tragicznie jeśli w ogóle chodzi. Lub wiesza się przy zapisie ustawień.
Saldo naszego konta wynosi obecnie 109 złotych z 55 potrzebnych na następny miesiąc a mimo to nie można z serwera korzystać w pełni, pomijam już fakt że nie pozwalacie na modyfikację oprogramowania serwera.
Obawiam się że jeśli ta sytuacja będzie się dalej powtarzała, mam na myśli bardzo kiepskie usługi połączone z wysoką awaryjnością oraz brakiem możliwości pełnej personalizacji serwera, będziemy zmuszeni zmienić dostawcę.
Z poważaniem klub MonsterCraft i 72 pełnoletnich w większości pracujących użytkowników waszych wątpliwej jakości usług.
server: s32.csrv.pl:13892"
Mam nadzieję że wszyscy się ze mną zgadzają.
DanBK
- Superbojownik | Skype: DanBK_Poland
·
przed dinozaurami
Dan approved Jeszcze niech kasę oddają
Maniek_pl
- Superbojownik
·
przed dinozaurami
hehe ci "nowi użytkownicy" to rozumiem, że ja jestem ?
A co do listu, to jak najbardziej. Jeśli zmiana dostawcy nie jest związana z koniecznością założenia nowego świata, to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby w razie powtarzających się problemów poszukać jakiegoś lepszego dostawcy.
A co do listu, to jak najbardziej. Jeśli zmiana dostawcy nie jest związana z koniecznością założenia nowego świata, to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby w razie powtarzających się problemów poszukać jakiegoś lepszego dostawcy.