Wielopak Weekendowy – Roześmiał się, ale poprosił, żebym więcej tak nie robił...
Reszka
·
4 listopada 2023
36 485
214
Dzisiaj zapolujemy na zombie, porozmawiamy z nauczycielką oraz opowiemy żonie o niedawno obejrzanej produkcji filmowej...
Uliczne graffiti w mniejszej skali
Foka
·
4 listopada 2023
15 136
129
3
W każdym mieście, do którego się udajesz, je zauważysz. Ogromne murale, które rozciągają się na całych budynkach i rozświetlają betonowe dżungle. Choć te duże dzieła sztuki są imponujące, czasem warto przyjrzeć się tej miejskiej dżungli bliżej, w mniejszej skali, obejrzeć detale i mieć oczy szeroko otwarte - zwłaszcza w miastach, które odwiedził JPS. Nie tylko uliczny artysta jest znany z realistycznych dzieł często przedstawiających ikony pop-kultury, ale jest także jednym z niewielu artystów, którzy potrafią malować niewiarygodnie małe i szczegółowe prace przy użyciu tylko sprayu i ręcznie wycinanych szablonów.
Dzisiaj:
- Pierwszy dodatek do Diablo IV zaprezentowany
- Remake Maxa Payne'a 1 i 2 coraz bliżej
- Cyberpunk ma podążać taką samą ścieżką jak Wiedźmin
- Ubisoft najpierw zwalnia pracowników, a potem serwuje fanom grafiki stworzone przez AI
W trakcie otwarcia tegorocznych targów Blizzcon, zapowiedziano pierwszy duży dodatek do gry Diablo IV. Nosi on nazwę Vessel of Hatred i jeszcze trochę sobie zaczekamy do jego premiery. Te przewidziana bowiem została na końcówkę roku 2024.
Co ciekawe dodatek wprowadzi zupełnie nową postać, która nie była obecna w żadnej z odsłon serii. Poznamy w nim dalsze losy Mefista, które będą miały miejsce w nowej krainie Kurast.
https://youtu.be/gHuaCwmx-Rg?si=ZRIZb_Sfa_QEjk9q
Wielkimi krokami zbliża się premiera gry Call of Duty: Modern Warfare III. Została ona zapowiedziana na 10 listopada tego roku. Jednak osoby, które kupiły wersję przedpremierową, już otrzymały dostęp do kampanii dla jednego gracza, dzięki czemu odkryły, że Activision tym razem przeszło same siebie i to nie w tym pozytywnym tego słowa znaczeniu.
Okazało się bowiem, że bez specjalnego pośpiechu kampanię dla jednego gracza można przejść już w 3-4 godziny. Gry z serii Call of Duty od dawna słynęły z tego, że kampania to tylko skromny dodatek do rozgrywki sieciowej, która stanowi trzon każdej z odsłon. Zwykle jednak singleplayer zapewniał niemal 10 godzin rozgrywki.
https://youtu.be/DZNSOEVJtok?si=MzOK7vBD4AVSEGbbZ uwagi na te rewelacje gracze zaczęli już bojkotować Modern Warfare III na długo przed pojawieniem się jej na rynku.
Remedy Entertainment wypuściło niedawno kolejny
komunikat dla inwestorów. Dzięki niemu dowiedzieliśmy się, że długo wyczekiwane przez wielu graczy Max Payne 1 oraz 2 są coraz bliższe swojego ostatecznego ukończenia... choć do premiery wciąż pozostał jeszcze kawał czasu.
Max Payne 1 i 2 weszły w fazę gotowości do produkcji. Mamy już jasność co do stylu i wielkości tej gry, mamy też doskonale zorganizowaną ekipę, która podejmie się tej pracy. Dzięki tym osiągnięciom, spoglądamy z ekscytacją w przyszłość i sukces tego projektu.
To nie jedyna informacja, jaką udało się wyczytać z komunikatu. Remedy ogłosiło również, iż gra Control 2 wciąż jest na etapie koncepcyjnym, więc wszyscy, którzy wyczekują tego sequela, lepiej niech uzbroją się w cierpliwość.
Na łamach serwisu
PCGamer pojawił się ostatnio wywiad z Igorem Sarzyńskim, projektantem narracji w CD Projekt Red, który został zasypany pytaniami m.in. o przyszłość Cyberpunka 2077:
Weźmy pod uwagę gry z serii Wiedźmin i to, jak bardzo zmieniały się z każdą odsłoną. Tutaj chcemy podobnej ewolucji - odpowiedział Sarzyński nawiązując do ścieżki rozwoju serii Wiedźmin.
Niektóre rzeczy zadziałały niemal od razu, jak grafika, projekt miasta, muzyka, system interaktywnych scen czy style rozgrywki. Inne aspekty wymagały więcej czasu, jak rozwój postaci, interaktywność NPC i optymalizacja. To naturalne; nie da się dopracować wszystkiego za pierwszym podejściem - dodał.
Widzimy więc, że studio bardzo poważnie podchodzi do tematu Cyberpunka i na pewno nie zamierza porzucać marki. Bo choć gra nie od razu zdobyła serca graczy, to jednak po odpowiednich poprawkach stała się w końcu tym, na co każdy liczył, a premiera samego dodatku jeszcze bardziej dobitnie pokazała, że CDP potrafi robić gry.
https://youtu.be/qs91cuZLilE?si=PQLQ5dCKToRc24M2
Na Ubisoft wylała się ostatnio fala krytyki. Miało to nie tyle związek z niemal całkowitą likwidacją swojego oddziału w krajach Beneluksu, ale z udostępnieniem w mediach społecznościowych grafiki przygotowanej z okazji Halloween.
I pewnie nie byłoby tu powodu do czepiania się, jednak grafika została wygenerowana za pomocą AI, na co internauci są szczególnie wyczuleni:
To jednak nie wszystko, bowiem na podobny ruch zdecydował się jakiś czas temu oddział Ubisoftu z Ameryki Łacińskiej. Ci po ostrej krytyce zdecydowali się usunąć wpis. Ale co raz trafiło do internetu, nigdy z niego nie znika:
Dobra, dobra. Chwila. Chcesz sobie skomentować lub ocenić komentujących?
Zaloguj się lub zarejestruj jako nieustraszony bojownik walczący z powagą