Szukaj Pokaż menu
Witaj nieznajomy(a) zaloguj się lub dołącz do nas
…NIECODZIENNIK SATYRYCZNO-PROWOKUJĄCY

Moje życie jest do d... IX

69 461
523   18
Kliknij i zobacz więcej!Dzisiaj wyjątkowo autorski odcinek przygód własnych Wiecznego Wędrowca, który jest marynarzem. Będzie się działo.

1. W pierwszy dzień kontraktu siedziałem w barze załogowym. Dosiadł się jakiś kolo. Grzecznie wypytałem o rodzinę, dzieci, dziewczynę. Uciekł. To był chłopak naszego menadżera. Promocji nie będzie. ŻJDD

2. W hotelu przed kontraktem słyszałem jak jedna z załogantek robi awanturę o jedzenie. Opieprzyłem długo i dokładnie. To byla moja szefowa. Promocji znów nie będzie. ŻJDD

3. Ze statku nie można wynosić jedzenia. Nie jadłem śniadania. Wziąłem jabłko. Na sto osób losowo przeszukali jedną osobę. Mnie. Potem przeszukiwali każdego. Wycieczki poopóźniały sie po dwie godziny. Kompania poniosla ponad 100 000$ strat. Kapitan chce mnie zabić. ŻJDD

4. Jest tydzień przed końcem kontraktu. Mam urodziny. Pierwszy raz od 6 miesięcy wypiłem więcej i trochę zabalowałem. Zrobili kontrolę trzeźwości. Właśnie się pakuję. ŻJDD
5. 9 godzin stałem w mrozie na trapie robiąc za tłumacza, ochronę i asystę dla niepełnosprawnych. Dostałem butelkę Dom Perignon`a. Zostawiłem na chwilkę w służbówce. Jak wróciłem zastałem ekipę pijącą mojego szampana z papierowych kubeczków do kawy. Dla mnie zabrakło. ŻJDD

6. Pod koniec kontraktu. Zaprzyjaźnieni oficerowie cały rejs wzywali mnie do każdego tlumaczenia dla rosyjskich pasażerów. Słabo znam rosyjski. Spytałem dlaczego ja? Powiedzieli, że przecież jestem z Ukrainy. Plakietka z imieniem zawiera też narodowość. Znaliśmy sie 5 miesięcy. ŻJDD

7. Po upojnej nocy - starałem się niesamowicie - powiedziała, że woli zostać lesbijką albo iść do zakonu. ŻJDD

8. Wyjeżdżam na rok. Pożegnałem się z dziewczyną. Usłyszałem jak mruknęła pod nosem: "Nareszcie!!" ŻJDD

9. Sztorm. Dzień przed zjazdem do domu. 14-godzinna zmiana. Koniec. Palę. Fala. Oberwałem w krocze 15-kilogramową popielnicą. 6 godzin musiałem malować ścianę. ŻJDD

10. Tajfun. Zakaz wyjścia na pokład dla pasażerów i załogi. Jakiś dzieciak wyszedł na pokład, wiatr go przewrócił i pociągnął w stronę burty. Wybiegłem, złapałem. Dostałem leżakiem (głowa rozwalona) a jak osłaniałem gnoja przeleciałem przez szybę. Rodzice oskarżyli mnie o zostawienie siniaków na ręku dzieciaka a kompania obciążyła kosztami wybitej szyby. ŻJDD

11. Czwórka pasażerów grała w ping ponga, a obok mieliśmy odprawę. Jedna dziewczyna źle chwyciła i paletka wyleciała jej z rąk. Zostałem znokautowany przez paletkę do ping ponga i leżę w medicalu ze wstrząsem mózgu. ŻJDD

12. Wyjechaliśmy na wycieczkę załogową do Darwin w Australii. najpierw by mnie zeżarł krokodyl, a potem, jak robiliśmy pamiątkowe zdjęcia z wężem, anakonda chciała mnie udusić. Nie pomógł nikt, wszyscy robili fotki. ŻJDD

13. Poznalem fajną dziewczynę. Fajnie się gadało. Na zakończenie trochę się pościskaliśmy i jak odchodziłem posłałem jej całusa. Za moimi plecami stał kapitan, który był jej ojcem. ŻJDD

14. Jedna pasażerka strasznie dawała nam w kość. Skomentowałem to kumplowi podczas służby na trapie jak nas minęła i nazwałem ją głupią dziwką. Obok stał pierwszy oficer. To była jego żona. ŻJDD

15. Na pierwszym kontrakcie poznałem fajną laseczkę. Miło się tańczyło. Miło się głaskało. Weszła do męskiej toalety. ŻJDD

16. Mój kierownik jest gejem, który lubi białych. Jestem jedynym białym w ekipie. Nie jestem gejem. ŻJDD

17. Zostawiłem saszetkę z dokumentami na wózku stewarda. Znikła. Powiedział, że wywalił do śmieci. Musiałem przekopać 150 worków ze śmieciami. Potem mi powiedział, że ją schował w innej szufladzie wózka. ŻJDD

18. W Hong Kongu mieliśmy nockę. Poszedłem po służbie na spacer w moim białym uniformie. Pomyliłem ulicę. Trafiłem do slumsów. Chinole nie lubią białych. ŻJDD

19. Zastałem mojego roomate`a uprawiającego seks w moim łóżku z dwoma kolesiami. Dwa dni wcześniej wydałem 100$ na nową pościel. ŻJDD

20. Wyrwałem fajną amerykańską 40. Jak się rozebrała zrozumiałem, że ma 60. ŻJDD